PANATHINAIKOS: PLEASURE,PRIDE & OXYGEN

O Φρέντο Καπουτσίνο, ο Φρέντο Εσπρέσσο

και guests αρθρογραφούν, αναλύουν, σχολιάζουν
για τον Παναθηναϊκό μας (και όχι μόνο)



LIKES

Powered by Balleto.gr

30 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ?....by Freddo Cappuccino

 
Προστατεύοντας τον εαυτό μου, για να μην τα κάνω ίσωμα όλα σήμερα και φτάσω στα άκρα (αλλά και για να κρατήσω καμιά πισινή) , σας παραθέτω μερικά παιδικά τραγουδάκια, με αφορμή την παιδική χαρά που εμφανίστηκε χτες βράδυ και φόραγε πράσινα τριφύλλια  στο ΟΑΚΑ.
Σας ενημερώνω ότι η σοβαρή εκδοχή της ανάλυσής μου περί των χτεσινών καμωμάτων παικτών και προπονητών, θα βρίσκεται στο επόμενο άρθρο μου...


   Σε πανελλήνια αποκλειστικότητα, έχω τα σουξέ που δονούσαν την ατμόσφαιρα των αποδυτηρίων του Παναθηναϊκού, στην καλοκαιρινή προετοιμασία (ή μήπως να πω τουρνέ?)
Τα αποτελέσματα (για τα οποία έχουν άπαντες ευθύνη-διοίκηση-προπονητές-παίκτες) είναι ήδη γνωστά και απλώς ευχόμαστε να μετριαστούν οι συνέπειες....ή να γίνει κάτι (αφού δεν αλλάζουν εύκολα οι παίκτες, μήπως μια λευκή επιταγή να αναλάβει εν λευκώ τον Παναθηναϊκό θα ήταν καλή λύση?)
Συμβουλή: δώστε βάρος στις λεπτομέρειες και στους στίχους. (από κάτω απο κάθε τραγούδι, υπάρχει και ερμηνευτικό λυσσάρι)

ΣΟΥΞΕ 1) ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΡΑΒΙ

Ήταν ένα μικρό καράβι (x 2)
που ήταν α-α-αταξίδευτο (x 2)
ω-ε, ω-ε, ω-ε, ω-ε

Κι έκανε ένα μακρύ ταξίδι (x 2)
μέσα εις τη-στη-στη Μεσόγειο (x 2)
ω-ε, ω-ε, ω-ε, ω-ε

Και σε πέντ’-έξι εβδομάδες (x 2)
σωθήκαν ολες-όλες-όλες οι τροφές (x 2)
ω-ε, ω-ε, ω-ε, ω-ε

Και τότε ρίξανε τον κλήρο (x 2)
να δούνε ποιός-ποιός-ποιός θα φαγωθεί (x 2)
ω-ε, ω-ε, ω-ε, ω-ε

Κι ο κλήρος πέφτει στον πιο νέο (x 2)
που ήταν α-α-αταξίδευτος (x 2)
ω-ε, ω-ε, ω-ε, ω-ε

Κι αν σας αρέσει αυτή η ιστορία (x 2)
την ξαναλέμε-λέμε-λέμε απ’την αρχή (x 2)
ω-ε, ω-ε, ω-ε, ω-ε

ΟΠΟΥ ΚΑΡΑΒΙ=ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

ΣΟΥΞΕ 2) Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΜΠΙΛΙΟΣ

"Ο Μπάρμπα Μπίλιος είχε ένα γάλο,
πολύ μεγάλο.
Και τονε τάιζε μέλι και ταχίνι,

για να  τον παχύνει.
Και τονε τάιζε ψωμί και αλάτι,

για  να κάνει πλάτη.
Και τονε τάιζε ψητή γαρδούμπα,

για βνα κάνει τούμπα.
Και τονε τάιζε ψωμί μπουγάτσα

για να κάνει μπράτσα.
Και τονε τάιζε ψωμί και χόρτα,

 ώσπου δεν χώραγε κάτω από την πόρτα.
Ώσπου μια μέρα με δίχως ήλιο
ο γάλος έφαγε τον Μπάρμπα Μπίλιο..."


ΟΠΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑ ΜΠΙΛΙΟΣ=ΝΙΟΠΛΙΑΣ

ΣΟΥΞΕ 3) Χαρωπά τα δυό μου χέρια

Αφιερωμένο στον Κέζο για το πρόγραμμα προετοιμασίας που ενέκρινε και ο Νιόπλιας βεβαίως

Χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χτυπώ
χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χτυπώ
μιά και είμαι εγώ παιδί
ξέρω πάντα να γελώ
χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χτυπώ

Χαρωπά τα δυό μου δάχτυλα χτυπώ
χαρωπά τα δυό μου δάχτυλα χτυπώ
μιά και είμαι εγώ παιδί
ξέρω πάντα να γελώ
χαρωπά τα δυό μου δάχτυλα χτυπώ

Χαρωπά τα δυό μου γόνατα χτυπώ
χαρωπά τα δυό μου γόνατα χτυπώ
μιά και είμαι εγώ παιδί
ξέρω πάντα να γελώ
χαρωπά τα δυό μου γόνατα χτυπώ

Χαρωπά τα δυό μου πόδια τα χτυπώ
χαρωπά τα δυό μου πόδια τα χτυπώ
μιά και είμαι εγώ παιδί
ξέρω πάντα να γελώ
χαρωπά τα δυό μου πόδια τα χτυπώ

Χαρωπά θε να γελάσω δυνατά
χαρωπά θε να γελάσω δυνατά
μιά και είμαι εγώ παιδί
ξέρω πάντα να γελώ
κι άμα θές απ’την αρχή ξαναρχινώ



ΣΟΥΞΕ 4) ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΜΠΙΖΕΛΙ

Το χοντρό μπιζέλι
χορεύει τσιφτετέλι,
χορεύει τσιφτετέλι στο χορό των μπιζελιών
και τα κολοκυθάκια
χτυπάνε παλαμάκια
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν.

Μ' ένα πράσινο καινούργιο παπιγιόν
ξεκινώ για το χορό των μπιζελιών
ήρθε η ώρα πια κι εγώ,
ήρθε η ώρα πια κι εγώ
να χορέψω με λαχτάρα
αγκαλιά με μια αγκινάρα
το πρώτο μου ταγκό.

Βλήτα και σπανάκι
χορεύουνε συρτάκι,
χορεύουνε συρτάκι στο χορό των μπιζελιών
κι η μπάμια η μεγάλη
χορεύει πεντοζάλη
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν.

Μ' ένα πράσινο καινούριο παπιγιόν
ξεκινώ για το χορό των μπιζελιών
ήρθε η ώρα πια κι εγώ,
ήρθε η ώρα πια κι εγώ
να χορέψω με λαχτάρα
αγκαλιά με μια αγκινάρα
το πρώτο μου ταγκό


ΟΠΟΥ ΧΟΝΤΡΟ ΜΠΙΖΕΛΙ=ΣΙΜΑΟ

ΣΟΥΞΕ 5) Βγαίν’ η βαρκούλα

Βγαίν’ η βαρκούλα, βγαίν’ η βαρκούλα του ψαρά
απο το περιγιάλι, βαρκούλα, βαρκούλα
απο το περιγιάλι, βαρκούλα του ψαρά

Κι απλώνει ο ναύτης, κι απλώνει ο ναύτης με χαρά
τα δίχτυα του και πάλι, βαρκούλα, βαρκούλα
τα δίχτυα του και πάλι, βαρκούλα του ψαρά

Το φεγγαράκι, το φεγγαράκι τον γυαλό
τον κάνει σαν καθρέφτη, βαρκούλα, βαρκούλα
τον κάνει σαν καθρέφτη, βαρκούλα του ψαρά

Και κάθε ψάρι, και κάθε ψάρι παχουλό
μέσα στα δίχτυα πέφτει, βαρκούλα, βαρκούλα
μέσα στα δίχτυα πέφτει, βαρκούλα του ψαρά

Πολύ κουράστη-, πολύ κουράστηκες ψαρά
τα ψάρια είναι δικά σου, βαρκούλα, βαρκούλα
τα ψάρια είναι δικά σου, βαρκούλα του ψαρά

Και πούλα τα, και πούλα τα στην αγορά
να θρέψεις τα παιδιά σου, βαρκούλα, βαρκούλα
να θρέψεις τα παιδιά σου, βαρκούλα του ψαρά


ΟΠΟΥ ΒΓΑΙΝ΄ Η ΒΑΡΚΟΥΛΑ=ΤΖΟΡΒΑΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΕΞΟΔΟ
ΟΠΟΥ ΝΑΥΤΗΣ=Ο ΤΖΟΡΒΑΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ ΑΠΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΓΚΟΛ

ΣΟΥΞΕ 6) Η καλή μας αγελάδα

Η καλή μας αγελάδα
τρώει κάτω στη λιακάδα
μικρά χόρτα και μεγάλα
για να κατεβάσει γάλα

Να το κάνουνε τυράκι
να το κάνουν βουτυράκι
να το βάλουνε στο πιάτο
να σου πουν ορίστε φά το


ΑΓΕΛΑΔΑ=ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗΣ

ΣΟΥΞΕ 7) Κουλουράκια
Με τα δυό χεράκια
πλάθω κουλουράκια
κουλουράκια, κουλουράκια

Ο φούρνος θα τα ψήσει
το σπίτι θα μυρίσει
κουλουράκια, κουλουράκια


Ειναι γλυκά κι αφράτα
κι όλο μυρωδάτα
κουλουράκια, κουλουράκια

Γι αυτό και στο σχολειό τους
τα παίρνουν τα παιδάκια
κουλουράκια, κουλουράκια


...ΜΥΡΩΔΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΖΙΛΜΠΕΡΤΟ


ΣΟΥΞΕ 8) Δεν περνάς κυρα-Μαρία

Δεν περνάς κυρα-Μαρία,
δεν περνάς, δεν περνάς
δεν περνάς κυρα-Μαρία,
δεν περνάς, δεν περνάς

Θα υπάγω εις τους κήπους

δεν περνώ, δεν περνώ
θα υπάγω εις τους κήπους
δεν περνώ, δεν περνώ

Τι θα κάμεις εις τους κήπους
δεν περνάς, δεν περνάς
τι θα κάμεις εις τους κήπους
δεν περνάς, δεν περνάς

Θα συνάψω δυό βιολέτες
δεν περνώ, δεν περνώ
θα συνάψω δυό βιολέτες
δεν περνώ, δεν περνώ

Τι θα κάνεις τις βιολέτες
δεν περνάς, δεν περνάς
τι θα κάνεις τις βιολέτες
δεν περνάς, δεν περνάς

Θα τις δώσω στην καλή μου
δεν περνώ, δεν περνώ
θα τις δώσω στην καλή μου
δεν περνώ, δεν περνώ

Και ποιά είναι η καλή σου
δεν περνάς, δεν περνάς
και ποιά είναι η καλή σου
δεν περνάς, δεν περνάς

Η καλή μου είναι η Στέλλα
δεν περνώ, δεν περνώ
η καλή μου είναι η Στέλλα
δεν περνώ, δεν περνώ

Δεν περνάς κυρα-Μαρία,
δεν περνάς, δεν περνάς
δεν περνάς κυρα-Μαρία,
δεν περνάς, δεν περνάς


ΚΥΡΑ ΜΑΡΙΑ=ΛΕΤΟ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΠΙΑ)


ΣΟΥΞΕ 9) Η μικρή αράχνη

Η μικρή αράχνη
Με κόπο ανεβαίνει
Βγαίνει η βροχή
Και πάλι κατεβαίνει

Βγαίνει ο ήλιος
Στεγνώνει τη βροχή
Κι η μικρή αράχνη
Αρχίζει απ’την αρχή


ΜΙΚΡΗ ΑΡΑΧΝΗ =ΜΑΡΙΝΟΣ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΨΗΛΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ)

ΣΟΥΞΕ 10) Ο ΠΑΠΠΟΥΣ
Στην καρέκλα την παλιά
με κατάσπρα τα μαλλιά
Ο γεροπαππούς κοιμάται
μη μιλάτε, μη μιλάτε.

Μουρμουρίζει σιγανά
μες στον ύπνο και γελά
Μη μιλάται και ξυπνήσει
γιατί τʼ όνειρο θα σβήσει.

Κι είναι τʼ όνειρο γλυκό
κι είναι τόσο μαγικό
Ο παππούς βλέπει λιγάκι
πως ξανάγινε παιδάκι.

Στην καρέκλα την παλιά
με κατάσπρα τα μαλλιά
Ο γερο παππούς κοιμάται
μη μιλάτε μη μιλάτε.


ΠΑΠΠΟΥΣ=ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ


ΣΟΥΞΕ 11) Ο ΓΑΪΔΑΡΟΣ
Ήταν ένας γάιδαρος με μεγάλʼ αυτιά
το παχνί δεν τʼ άρεσε, ήθελʼ αρχοντιά

Ήθελε η μούρη του να φορέσει σέλα
και να καμαρώνεται με το σύρε κι έλα


ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ, Ο ΝΙΝΗΣ

ΣΟΥΞΕ 12) ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ

Φεγγαράκι μου λαμπρό,
φέγγε μου να περπατώ,
να πηγαίνω στο σκολειό
να μαθαίνω γράμματα,
γράμματα σπουδάματα
του Θεού τα πράματα


ΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ: ΝΤΑΜΙΕΝ ΠΛΕΣΙ


ΣΟΥΞΕ 13) Εις το βουνό ψηλά εκεί
Εις το βουνό ψηλά εκεί
είν’ εκκλησιά ερημική
το σήμαντρό της δε χτυπά
δεν έχει ψάλτη ούτε παπά

Ένα καντήλι μοναχό
και έναν πέτρινο σταυρό
έχει στολίδι μοναχό
το εκκλησάκι το φτωχό


ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΕΡΗΜΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Ο ΤΖΙΜΠΡΙΛ


ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ.....
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΧΤΕΣΙΝΟ ΡΕΖΙΛΙΚΙ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
....ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
ΟΥΤΕ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ
ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ

Πάρτο αλλιώς
να μη γίνει πανικός
δε σας παίρνει δυστυχώς
μαζεφτείτε πριν τα πάρουμε εντελώς...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου