ΠΕΡΝΑΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ...ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ
Yπόθεση: Όταν ο Gas Mitroglou, o οποίoς δουλεύει για τη CIA (παράρτημα Άνω Λιοσίων), κατηγορηθεί από έναν πρώην συνάδελφο του ότι είναι γύφτος, θα στραφεί ενάντια στην υπηρεσία του, που τώρα τον καταδιώκει, για να αποδείξει το αντίθετο.
KΡΙΤΙΚΗ: ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΜΕ ΑΠΡΟΣΩΠΟ ΝΕΥΡΟ ΚΑΙ TON MITROGLOU ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ, ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΙΚΗ, ΣΙΩΠΗΛΗ ΠΟΖΑ -ΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΕΝ ΤOΝ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΕΙ- ΚΑΙ ΔΩΣ' ΤΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΠΥΡΟΒΟΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ, ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΠΕΡΟΥΚΕΣ,ΤΑΤΖΟΥΑΖ ΚΑΙ ΚΟΜΜΩΣΕΙΣ.
2) ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ
Yπόθεση: Δύο ομοφιλόφιλοι που ζουν σε διπλανά διαμερίσματα έχουν βίους διαφορετικούς και συνάμα τόσο όμοιους. Ο νεαρός φοιτητής Άλμπερτ Ντε Λαπιάστον Ριέρα από την Ισπανία και ο μεσόκοπος χήρος Αντώνης Κηπουρός έρχονται κοντά για να υποκαταστήσουν την έλλειψη επικοινωνίας την οποία έχουν με τους ανθρώπους που αγαπούν. Συζητάνε ώρες ολόκληρες για τους στόλους που συνάντησαν στα λιμάνια της ζωής τους(Λίβερπουλ,Πειραιάς),χαϊδεύουν αλουμίνια σε μπαλκονόπορτες, κλαδεύουν τριανταφυλλιές τα μεσάνυχτα, ράβουν κάλτσες και πλέκουν ζιπουνάκια για τον (ι)μπαγάσα νάνο θυρωρό ονόματι Φετφατζίδη.
ΚΡΙΤΙΚΗ: ΔΡΑΜΑ ΓΕΝΟΥΣ ΑΝΤΡΟΓΥΝΑΙΚΑΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΠΟΙΑΣ ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑΣ, ΑΛΛΑ ΔΙΝΕΙ ΕΥΣΤΟΧΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΑΥΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΣΤΙΚΗ ΕΞΙΣΩΣΗ. Η ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ "ΚΑΜΕΡΑΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ", ΟΜΩΣ, ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΑΤΗ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΕΙ ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΑ ΣΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΟΠΟΥ Ο ΚΗΠΟΥΡΟΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΕΣΠΕΥΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΑΜΕΣΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ.
3) CASABLANCA
Yπόθεση: Στην Καζαμπλάνκα ένας Αμερικανός καραβανάς συναντά την παλιά του αγαπημένη που γνώρισε στην Τρούμπα, παντρεμένη τώρα με έναν άλλον, η οποία χρειάζεται τη βοήθειά του για να διαφύγει από τη χώρα.
ΚΡΙΤΙΚΗ: ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΥ "ΚΑΛΩΣΗΡΘΕ ΤΟ ΔΟΛΑΡΙΟ" ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΣΕ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΤΩΝ ΓΑΥΡΩΝ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΧΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΜΠΕΡΓΚ -ΜΟΝΤΕΣΤΟ ΚΑΙ Η ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΥΠΟΚΡΟΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΛΟΥ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ. ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΥ DIRECTOR ΕΡΝΕΣΤΟ ΒΑΛΒΕΡΔΕ (ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ "ΚΑΘΙΖΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ ΣΕ 3 ΜΗΝΕΣ") ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ -ΟΠΟΥ Η ΜΙΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΑΤΑΚΑ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.
4) DEVIL
Yπόθεση: Πέντε πρώην φίλοι θα εγκλωβιστούν μέσα στο ασανσέρ ενός ουρανοξύστη.
Ο ένας καταγόμενος από τον Πύργο, μπουρδουκλώνεται χωρίς λόγο και ζητά πέναλτυ από το...φωτιστικό. Ο δεύτερος ο καραφλός πίνει φραπέ σε πλαστικό με έναν άλλο γιουγκοσλάβο καραφλό που λέει ατελείωτα ψέματα χωρίς ντροπή. Ο τέταρτος ισχυρίζεται ότι είναι ο Θείος τους και αρνείται ότι πηγαινοέρχεται συνέχεια στην Αμερική επειδή έχει ανίατη ασθένεια. Ο αινιγματικός Πέτρος Κ. είναι ο γιος του θείου και ταυτόχρονα το πέμπτο αμφιλεγόμενο πρόσωπο που είναι gay αυτιστικό και μόλις έχει αποτοξινωθεί. Τι τους συνδέει και ποια μυστικά της Παράγκας κρύβονται πίσω από αυτό το reunion της λέρας?
ΚΡΙΤΙΚΗ: Η ΑΡΧΙΚΗ ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΚΗ ΕΝΟΧΛΗΣΗ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΥΡΟΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΕΡΙΕΡΓΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ-ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ. ΗΘΟΠΟΙΙΑ ΓΙΑ ΟΣΚΑΡ ΑΠΟ ΣΤΕΛΙΟ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΟ ΙΔΙΩΣ ΣΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕ ΤΑ ΒΟΥΤΗΓΜΑΤΑ. ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥΒΡΕΧΤΗ Η ΣΚΗΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΤΗΣ ΕΠΤΑΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΤΟ ΤΟΡΙΝΟ. ΣΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΩΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙΣ ΜΙΑ ΨΥΧΟΤΡΟΠΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΑ ΧΑΡΤΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΟΜΩΣ Ο ΝΤΕΦΟΡΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ , ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ, ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ. Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ-(ΘΕΙΟΣ) ΜΕ ΤΗ ΒΑΡΕΤΗ ΑΤΑΚΑ ΧΟΧΟΧΟ ΚΟΥΡΑΖΕΙ ΤΟ ΘΕΑΤΗ ΕΝΩ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΦΑΝΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ ΤΟΥ.ΕΤΣΙ, ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΚΟ ΑΥΤΟ ΘΡΙΛΕΡ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΒΡΑΔΥΦΛΕΓΕΣ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου