PANATHINAIKOS: PLEASURE,PRIDE & OXYGEN

O Φρέντο Καπουτσίνο, ο Φρέντο Εσπρέσσο

και guests αρθρογραφούν, αναλύουν, σχολιάζουν
για τον Παναθηναϊκό μας (και όχι μόνο)



LIKES

Powered by Balleto.gr

12 Νοεμβρίου 2010

ΨΗΦΙΣΤΕ Ε. ΜΠΟΥΧΕΣΟΜΑΡΙΝΑΚΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΓΗΣ...By Freddo Cappuccino

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ,
λυπάμαι που πολιτικοποιώ ένα αθλητικό Blog, αλλά οι αξίες πρέπει να προωθούνται, μας αρέσει ή όχι.
Αναλαμβάνω λοιπόν το κόστος και σας παρουσιάζω τον άνθρωπο που θα μας βγάλει από το πολιτικό αδιέξοδο για το τι θα ψηφίσουμε.



ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΠΟΥΧΕΣΟΜΑΡΙΝΑΚΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΙΣΗΜΕΡΙΝΟΥ
ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ


 

Πολίτες του Κίτο και του Γκουαγιακίλ
Πολίτες όλου του κόσμου,
ψηφίστε Βαγγέλη Μπουχεσομαρινάκη για τη μεγαλύτερη περιφέρεια στον κόσμο.


Σημείωμα-μήνυμα προς ψηφοφόρους
Τον περασμένο μήνα ένα μεγάλο έγκλημα έγινε κατά της ανθρωπότητας και αυτό ξεπλένεται με πολύ μάσα...
Μετρήθηκε ο Πάγκαλος και έχει μεγαλύτερη περιφέρεια κοιλιάς από εμένα.
Και όχι μόνο αυτό: προηγείται στην παράσταση νίκης στον τομέα φαγώματος-χωνέματος-αποβολής κοκορετσιού και σπλινάντερου.
Είναι άδικο διότι αυτός μπορεί και τρώει πρόβατα, ενώ εγώ δεν μπορώ γιατί τα μισά της χώρας είναι δεσμευμένα ως οπαδοί της ομάδας μου.
Ως ψηφοφόροι καλείστε να αποκαταστήσετε την αδικία αυτή.
Έχω να προσφέρω πολλά....
Ένα νέο πιθανό ρεκόρ Γκίνες για τη μεγαλύτερη περιφέρεια στον κόσμο.
Εκφράζω απόλυτα ένα ολόκληρο έθνος το Εκουαδόρ (Ισημερινός).
Είμαι η προσωποποίηση της περιφέρειας...εμένα είχε στο μυαλό ο Ραγκούσης όταν σχεδίαζε τον Καλλικράτη.
Είμαι ο  γνήσιος απόγονος του Πόλντο, του ήρωα των παιδικών σας κόμιξ.




Είμαι ο άνθρωπος που απογείωσε την εκπομπή Παρατράγουδα.....η έμπνευση της Πάνια και η μούσα του Καρβέλα....εγώ ήμουν αυτός που μιμείται ο Κατέλης, όχι εγώ τον Κατέλη (ήμαρτον με τα αντίστροφα προβοκάτσια)




Σήμερα που η κρίση χτυπάει την πόρτα, αυτός ο αγαθός γίγαντας "χτυπάει" ένα προφιτερόλ και εσείς θα χτυπάτε τον κεφάλι σας στον τοίχο εάν δε με ψηφίσετε...


Διότι επίσης:
*είμαι ο ήρωάς σας, Ο Κάτμαν σας, ποιος Μπάτμαν ξεχάστε τον, είναι τελειωμένος
*είμαι ο Γαριδάκης σας, που με τρώνε στα διαλείμματα τα παιδιά σας στο σχολείο*
*είμαι ο τρόπος και ο μπαμπούλας να τρομοκρατείτε τα παιδιά σας να φάνε όλο το φάγητό τους
*είμαι ο Μαριδάκης σας, ο αγαπημένος σας μεζές
*είμαι το (M)argoudakis σας που με παίρνετε δώρο από τα Goody's τα Χριστούγεννα


*είμαι η λύση και ο κασκαντέρ αν λείψει ή αποχωρήσει ο ηθοποιός της διαφήμισης του 11888
*είμαι η νέα version της Ρούλας Βροχοπούλου για το Wall 2011



 ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΦΤΗΝΕΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ ΧΟΝΤΡΩΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ


ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ ΣΕ ΜΑΪΜΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΣΕΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ:



ΜΟΤΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ:

"ΚΟΨΙΔΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ..."
"ΤΑ BURGER ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ"



Ο Γνωστός φιλόσοφος  G. Trifon είπε για τον Μπουχεσομαρινάκη:

"Η αργία εγέννησε την πενίαν.-Η πενία έτεκεν την πείναν.-Η πείνα παρήγαγε την όρεξιν.-Η όρεξις εγέννησε την αυθαιρεσίαν.-Η αυθαιρεσία εγέννησε την ληστείαν. ...-Η ληστεία εγέννησε την πολιτικήν.-Ιδού η αυθεντική καταγωγή του τέρατος τούτου"




Συνθήματα για προπόνηση ενόψει μεγάλης προκλογικής συγκέντρωσης στα Βλάχικα της Βάρης



1) ΔΕΝ ΞΕΝΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ,
ΠΑΓΚΑΛΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ ΧΟΝΤΡΕ
2) Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΕ ΠΑΝΟΡΑΜΙΞ
ΣΑΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΤΟΦΑΛΟΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΟΒΕΛΙΞ
3) ΚΑΤΩ Ο ΜΑΪΜΟΥ ΧΟΝΤΡΟΣ
Ο ΕΝΤΙ ΜΕΡΦΙ
ΖΗΤΩ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ
ΠΟΥ ΝΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΨΑΡΟΝΕΦΡΙ

4) ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ
 ΣΤΟΥ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΤΗ ΣΟΥΙΤΑ
ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΤΡΩΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΤΑ
ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΠΙΤΑ

ΤΡΩΩ ΠΙΝΩ ΡΕΜΠΕΤΑΣΚΕ
ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΟΛΟ ΜΠΕΕΕΕ
ΦΕΡΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΞ ΤΗΝ PIGGY
ΔΑΛΟΥΚΑ ΣΟΥ ΤΡΩΩ ΤΟ ΛΑΡΥΓΓΥ

5) ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ
ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΩ ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟΟΟ
ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΝΑ ΜΑΣΟΥΛΩΩΩΩΩΩ
ΕΝΑ ΚΟΨΙΔΙ ΤΡΟΜΕΡΟΟΟΟΟΟΟ

6) ΕΙΣΑΙ ΣΤΟΜΑΧΙΚΟΟΟ
ΚΑΤΙ ΑΧΩΝΕΥΤΟΟΟΟ
ΦΕΡΤΕ ΕΝΑ ΜΑΛΟΞ
ΔΕΝΑΝΤΕΧΩ ΕΓΩ
ΚΑΝΩ ΕΜΕΤΟΟΟΟΟ

7) ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΧΑΠΙ ΤΡΟΜΕΡΟΟΟΟΟ
ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΩΩΩΩ
ΤΟ ΚΟΚΟΡΕΤΣΙ ΝΑ ΡΕΥΤΩΩΩΩΩ
ΚΑΙ ΝΑ ΧΩΝΕΨΩ ΣΤΟ ΛΕΠΤΟΟΟΟΟ


ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!


Φρέντο Καπουτσίνο


Υ.Γ Υπάρχουν διαφόρων ειδών χοντροί. Και γω εύσωμος είμαι,δε λέω. Εδώ σατυρίσαμε τους γελοίους χοντρούς που έχουν (αδικαιολόγητα) μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους.

 












0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου