PANATHINAIKOS: PLEASURE,PRIDE & OXYGEN

O Φρέντο Καπουτσίνο, ο Φρέντο Εσπρέσσο

και guests αρθρογραφούν, αναλύουν, σχολιάζουν
για τον Παναθηναϊκό μας (και όχι μόνο)



LIKES

Powered by Balleto.gr

16 Ιανουαρίου 2011

"Η ΥΙΟΘΕΣΙΑ TOY AΠΟΓΟΝΟΥ"...από τον Φρέντο Καπουτσίνο

ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ ΣΟΥ!

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ:

.....η γριά Ελλάδα Ψαροκωσταινίδου, βημάτιζε νευρικά γύρω από τον εαυτό της περιμένοντας με αγωνία να συναντηθεί με την κοινωνική λειτουργό στο γραφείο του "Κέντρου Βρεφών Μητέρα", όπου και είχε καταθέσει την αίτηση υιοθεσίας. Είχε υποβάλλει σύννομα όλα τα δικαιολογητικά στο Κέντρο αυτό (ποινικά μητρώα, εκκαθαριστικό σημείωμα, αποδεικτικό επίδοσης στον εισαγγελέα της αίτησης υιοθεσίας, ιατρικά πιστοποιητικά της κ.ά) και ήλπιζε να είναι τυχερή να μπορέσει να υιοθετήσει ένα παιδί....Κι ας είχε άλλα περίπου 10.000.000 που τα "τρώει" καθημερινά...Εκείνη, παρόλη την ηλικίας της των χιλιάδων ετών, ένιωθε κοτσονάτη και είχε την όρεξη να υιοθετήσει ένα παιδί εγκαταλελειμμένο από τους φυσικούς του γονείς. Ήταν αποφασισμένη και τίποτα μα τίποτα δε θα την έκανε να μην προσπαθήσει μέχρι τέλους να εξαντλήσει τις πιθανότητες που της αντιστοιχούσαν, για να υιοθετήσει το μοναδικό διαθέσιμο -εκείνη την περίοδο- ορφανό του Κέντρου...
Το ορφανό εξ Αμερικής....με το παρατσούκλι "Δαφνοστεφανωμένος" που το τοχαν κολλήσει τα υπόλοιπα παιδιά του ορφανοτροφείου στο οποίο διέμενε.

"Μακάρι να γίνει κάτι...", σκεφτόταν μέσα της η Ελλάδα όταν ξαφνικά η σκέψη της διεκόπη από την κοινωνική λειτουργό η οποία μπήκε στο δωμάτιο συνεντεύξεων.
-Είστε εντάξει κυρία μου? Βολευτείτε να ξεκινήσουμε.....
Καταρχήν ήθελα να σας πω ότι η ηλικία σας είναι λίγο απαγορευτική....., αλλά έπεσε ένα τηλεφωνάκι από τον Πάγκαλο και θα δούμε τι θα γίνει...Θα σας εξετάσουμε μέσω συνέντευξης...δε θα απορριφθείτε με το καλημέρα λόγω αυτού του κωλύματος της ηλικίας. Βλέπετε, εμείς εδώ κοιτάμε πολύ το θέμα της ηλικίας. Είναι ένα από τα πιο κρίσιμα...Όπως και το οικονομικό....εκεί τι γίνεται? Πώς τα πάτε στον τομέα αυτό?
-Έχω λογοδοθεί με τον κύριο Δεν Ντρέπομαι Τίποτα, πιο γνωστός στην πιάτσα ως Δ.Ν.Τ....οπότε..αντιλαμβάνεστε ότι......"Λεφτά Υπάρχουν..."
-Αλίμονο! Εξαίρετος κύριος..¨Εχουμε εμπιστοσύνη σαφώς ότι όλα θα πάνε καλά και σε αυτόν τον τομέα, για το καλό του παιδιού. Όμως θα πρέπει να υπερβείτε εαυτόν....Ο Ολυμπιακός είναι δύσκολο και ζόρικο παιδί. Η μαμά του ήταν ιερόδουλη στην Τρούμπα και έχει περάσει άσχημα παιδικά χρόνια. Δεν έμαθε ποτέ τη σημαίνει πατρική στοργή, δε γνώρισε ποτέ τον πατέρα του, γιαυτό είναι όλη μέρα στο google και ψάχνει επετηρίδες αμερικάνων ναυτικών, ενώ βλέπει όλα τα βίντεο της Νικολούλη και της Βίκυς Χατζηβασιλείου, μπας και τον ζητήσει κανά ναυτάκι...Εσείς πώς μπορείτε να το βοηθήσετε?
-Κοιτάξτε κυρία Χοψωνίδου....εγώ στο βιογραφικό του παιδιού είδα τον ενδιαφέρει πολύ το ποδόσφαιρο. Είναι όλη του η ζωή νομίζω από πλευράς χόμπυ. Μπορώ να κανονίσω να ξεπερνά τα προβλήματά του τα οικογενειακά που μου αναφέρατε μέσα από κει......
-Δηλαδή? Πώς?
-Έχω τα κονέ μου και τις υπηρεσίες των 10.000.000 παιδιών μου που θα τον υπηρετούν...θα τον ...εξυπηρετούν. Το πιο στοργικό παιδί μου η ΕΠΟ θα είναι πάντα εκεί δίπλα του, θα είναι η πατερίτσα του κάθε φορά που θα πηγαίνει να σκοντάψει. Θα του χτίσω μια παράγκα, όχι ουρανοξύστη για να μην προκαλεί. Ο μελλοντικός σύζυγός μου, μου κάνει οικονομία από τώρα.... Δε θέλουμε να προκαλούμε....αυτήν την εποχή...
-Καταλαβαίνω...συνεχίστε κυρά Ελλάδα μου..
-Όπως έλεγα λοιπόν είμαι διατεθειμένη να του χτίσω παράγκα πλήρως εξοπλισμένη. Με όλα τα σύγχρονα υλικά. Με πορτιέρη τον Κασναφέρη, με σφαγέα των Κωνσταντινέα, με μπράβο τον Κάκο κι όλα αυτά με σπόνσορα τον αγαπημένο μου ΟΠΑΠ...δε θα κοστίσει έτσι και πάρα πολλά...Πάμε στοίχημα? Τελοσπάντων μην ανησυχείτε κ. Χοψωνίδου. Όλα τα σύγχρονα μέσα θα έχει το παιδί, απλά θα  ζητάει κάτι που επιθυμεί και όλα θα γίνονται.
Α! και τα πρωταθλήματα μέσω προεδρικών διαταγμάτων θα έρχονται στην παράγκα του με Courier συστημένα για να μην υπάρχει άγχος ή αναμονή.
-Πολύ ελπιδοφόρα και σημαντικά αυτά....όμως το παιδί αυτό λόγω ότι μεγάλωσε σε στάνη -εκεί το πέταξε η άτιμη η μάνα το όταν το εγκατέλειψε-, ήθελα να σας προειδοποιήσω ότι του αρέσει να βελάζει...σε άσχετες ώρες και κάνει κάτι ΜΠΕΕΕΕ ξεγυρισμένα εκεί που δεν το περιμένεις....Θα την παλέψετε τη φάση ή μήπως σας αγανακτίσει?
-Δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα...έχω μια πολύ καλή νταντά που έχει σπουδάσει παιδοψυχολογία και ορθοφωνία. Τη λένε ΝΕΤ. Χρυσή κοπέλα!Θα τα αναλάβει όλα αυτή. Είναι ικανότατη και θα του ανεβάζει το ηθικό συνεχώς για να ξεπεράσει τα πάντα μην ανησυχείτε. Άλλωστε και το ξαδερφάκι της
η Media θα είναι και αυτή εκεί να τον στηρίζει το "Δαφνοστεφανωμένο" όποτε χρειάζεται τόνωση. Το θέατρο σκιών, οι αλλαγές φωνής, οι παντομίμες, τα ψέματα και το μπογιάτισμα από άσπρο μαύρο καθώς και ο κιτρινισμός στη ζωγραφική είναι η ειδικότητά της. Όλα θα είναι υπό έλεγχο.
-Πολύ παρήγορο και αυτό. Μήπως αυτή η.....
-ΝΕΤ..
-Ναι η κ. ΝΕΤ, μήπως θα ήταν εύκολο να του βάζει στο DVD κάθε πρωί την ελληνική ταινία: "Καλωσήρθε το δολάριο"?  Με τον Κωνσταντίνου, που παρίστανε το δάσκαλο κάθε πουτάνας στην τρούμπα, όταν έφτανε ο αμερικάνικος  στόλος. Τρελαίνεται...κοιτάζει και εκεί με αγωνία..να δει πως ζούσε η μάνα του....με την κονκάρδα στην καρδιά...
-Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Οι επιθυμίες του θα είναι διαταγές μας. Θα περάσει τέλεια ο μπασταρδάκος έεεε συγνώμη...το παλικαράκι μαζί μας...! Κάθε βράδυ το τραβεστί παιδί μου, η Lady Gaga-tsis, θα του σιγοτραγουδά τραγούδια νανουρίσματα του στόλου και της παράγκας.
-Τέλεια...κάτι μου λέει ότι θα μας κεράσετε απόψε...θα γίνετε μάλλον η ανάδοχος...του παιδιού.
-Ωραία...κάτι άλλο?
-Μόνο υπογραφές και τα τυπικά...απλά...κοιτάξτε σας παρακαλώ όταν είναι να πάει στρατό, στείλτε το με κανά βύσμα στην αεροπορία ή στο στρατό ξηράς..Δε θέλει ούτε να ακούει τη λέξη ΝΑΥΤΙΚΟ!
-Μείνετε ήσυχη κυρία μου. Δεσμεύομαι. Σας δίνω το λόγο μου.
Για το δε γήπεδο που θα αθλείται έχω ήδη φροντίσει. "Έριξα" λίγο την ημί-τουρκόσπορη κόρη μου ΑΕΚ το 2004 και έχω ένα διαθέσιμο να παίζει μπάλα....


Κάπως έτσι ίσως να έγινε η υιοθεσία του κρατικοδίαιτου Ολυμπιακού....Το αποκλείετε?


Η αηδία έχει και τα όριά της
ΠΑΡΑΓΚΕΣ, ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ, ΝΕΤ
ΤΟ ΕΜΕΤΙΚΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ

ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!


ΦΡΕΝΤΟ ΚΑΠΟΥΤΣΙΝΟ


Υ.Γ Στου Ρέντη δε θα κάνουν πια καλοκαιρινή προετοιμασία.
Θα μαθαίνουν προπαίδεια.
7 Παραρτήματα επί 6 βαθμοί= 42 βαθμοί

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου