PANATHINAIKOS: PLEASURE,PRIDE & OXYGEN

O Φρέντο Καπουτσίνο, ο Φρέντο Εσπρέσσο

και guests αρθρογραφούν, αναλύουν, σχολιάζουν
για τον Παναθηναϊκό μας (και όχι μόνο)



LIKES

Powered by Balleto.gr

21 Φεβρουαρίου 2011

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ALF...

AΠΟΨΕ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Το πρωτάθλημα είχε τελειώσει τελικά πριν καν αρχίσει.

Απόψε τελείωσε η αγάπη για το ποδόσφαιρο. Και όχι μόνο των φιλάθλων και των οπαδών του παναθηναϊκού αλλά και των φιλάθλων των άλλων ομάδων. Ακόμα και των παραρτημάτων του γαύρου. Ακόμα και μερίδας φιλάθλων του Ολυμπιακού.
Απόψε τελείωσε η διαιτησία. Μάλλον αποτελείωσε. Και πρέπει να τελειώσει οριστικά όπως την ξέρουμε τώρα. Καλύτερα να παίζουν μόνοι τους οι παίκτες. ¨όπως παίζαμε στις αλάνες. Χωρίς διαιτητή.
Απόψε τελείωσε το παραμύθι του γαύρου. Ακόμα και οι πιο δύσπιστοι πείστηκαν.
Η πιο ξεφτιλισμένη, πέτσινη, εμετική, ομάδα είναι ο Ολυμπιακός. Ξεφτυλισμένος ο πρόεδρος, ξεφτιλισμένος ο Τοροσίδης, ξεφτιλισμένοι οι οπαδοί που επιτεθήκαν στους παίκτες. ΑΗΔΙΑ.
Απόψε τελείωσε η ανοχή, η υπομονή των Παναθηναϊκών. Και σίγουρα θα υπάρχουν απαντήσεις που τοι πιο πιθανό να είναι εκτός ελέγχου.
Απόψε τελείωσε το φίλαθλο πνεύμα. Από εδώ και στο εξής θα υπάρχει πόλεμος. δυστυχώς.
Αλλά απόψε τελείωσε και η παραμονή ενός σπουδαίου παίκτη που ακόμα και οι γαύροι παραδέχονταν. Αλλά που δεν σεβάστηκαν. Η διαφήμιση του ποδοσφαίρου μας στη Ευρώπη τελειώνει μαζί του.

Απόψε τελείωσε το ελληνικό ποδόσφαιρο

Απόψε τελείωσε ο εμετός μου. Τα έχω βγάλει όλα. Μου έχει γυρίσει το άντερο.
Μαζί με τον Σισέ θα φύγω και εγώ. Θα γυρίσω στον πλανήτη μου.
 
ALF

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου